Leer je eigen Demand

Generation Engine te bouwen

Praktijkgericht opgezet ‘Learning by Doing’

Al meer dan 63 marketing pro’s hebben deze training gevolgd

Deze training krijgt van de deelnemers de allerhoogste waardering ⭐

Complete online training & pro support voor maar 895,- euro

Nieuw! Nu ook een ABM (Account Based Marketing) module.

N

Praktisch opgezet

N

Wekelijks Live Trainingen

N

Altijd toegang tot support

N

Schaalbare marketing

N

Community access

N

Leer in eigen tempo

N

Support van Aldo Wink

Waarom?

Jouw huidige leadgeneratie tactieken werken niet meer. Aankoopgedrag is veranderd.

Mensen willen geen webformulieren meer invullen en buyer journey vindt plaats op plekken waar jij niet zit. 

 

 

Hoe?

Ik leer jou stapsgewijs vanuit een andere mindset weer effectief te worden. 

Demand generation genereert aanzienlijk beter resultaat. Vanuit de logica van de klant realiseren we een constante stroom leads.

 

Wat?

De training bestaat uit 8 modules en na elke module ga je direct aan de slag.

We splitsen de funnel en zetten zowel een demand generation campagne op als ook leadgeneratie campagnes.

 

Google
Hubspot
Talent
Linkedin
Growth

Leer zoals jij dat wilt

Leer in jouw eigen tempo, de modules zijn online beschikbaar in de trainingsomgeving van de B2B community. 

Wekelijks behandel ik via een LIVE Q&A 2 modules klassikaal en geef ik je praktische opdrachten, waarmee je direct in de praktijk aan de slag kunt.  

We doorlopen de 8 modules in 8 weken.

In de training ontmoet je ook andere B2B marketeers met dezelfde doelen en ambities als jij.

 

Demand Generation Modules

In deze training leer ik jou in onderstaande 8 modules stapsgewijs te transformeren van leadgeneratie naar demand generation.

Als je dit goed in de praktijk brengt dan garandeer ik je het volgende resultaat: 

Een constante stroom leads en marketing dat voorspelbaar is geworden.

Module 1: Een nieuwe Mindset

De tijden van makkelijk en snel leads genereren lijkt voorbij. Het B2B ‘koopgedrag’ is fundamenteel veranderd.

Module 2: Dark social

Potentiële kopers zitten steeds meer op plekken waar je ze met marketing technologie niet kunt tracken zoals LinkedIn, dit creëert echter nieuwe kansen. 

Module 3: Jouw ideale klant

Welke inzichten heb ik over mijn buyer persona die verder gaan dan wat demografische en psychografische kenmerken? 

Module 4: Demand creëren 

Demand (vraag) creëren voor jouw product is dé nummer 1 taak, dè allerbelangrijkste taak van marketing. 

Module 5: Content systeem

Je leert systematisch content te produceren EN op te schalen, heel efficient tot wel 12 content pieces per week, voor 4 kanalen waar jouw ICP actief is.

Module 6: Demand opschalen

Door een systeem toe te passen waarin alle learnings worden vastgelegd en geëvalueerd ontstaat er ruimte voor groei. Wees consistent en consequent. 

Module 7: Demand rapporteren

Vergeet MQL’s. We splitten de funnel en gaan inzicht creëren over low en high intent leads. Stuur op hetgeen dat naar omzet te herleiden is. 

Module 8: Transformatie proces

Werk vanuit een matrix die inzichtelijk maakt waar je staat en welke stappen je moet doorlopen om op een hoger volwassenheidsniveau te komen. 

FAQ – Veel gestelde vragen

Waarom deze training?

Marketing is enorm in beweging. Het gedrag van B2B kopers verandert in rap tempo. Een nieuwe strategie en tactieken zijn noodzakelijk om weer opnieuw succesvolle relaties aan te gaan die je uiteindelijk kunt omzetten in actieve kopers.

Wat is Demand Generation?

De belangrijkste uitdaging voor elk bedrijf is vraag creëren voor jouw product of dienst. Het doel van demand generation is een specifiek publiek bewust te maken van de voordelen van jouw product of dienst, zodat hier vraag (lees leads) naar ontstaat.

Demand generation is de basis voor duurzaam leads genereren en is de belangrijkste taak van iedere B2B marketing afdeling. 97% van jouw markt is niet klaar om nu te kopen.

Wat is het verschil met leadgeneratie?

Leads zijn een resultaat van demand. 3% van jouw kopers in jouw markt zijn nu bereid om te kopen. Leads genereren werkt veel effectiever als jij bij hun ook de vraag hebt gecreerd.

Hoe wordt er les gegeven?

De trainingen staan online in PDF + Powerpoint format Wekelijks vind er een LIVE Q&A plaats waarin ik verder op de materie inga en ik vragen vanuit de community beantwoord. Zo leren we niet alleen van elkaar maar ook met elkaar.

Hoeveel tijd ben ik kwijt?

Het zijn niet alleen leer uren maar ook praktijk uren. Houdt rekening met 2-4 uur per week zodra je van start gaat voor een periode van  8 weken.

In dit korte tijdsbestek transformeer ik jouw kijk op marketing volledig. 

En als ik een training mis?

Dat is geen enkel probleem. Je kunt deze training in je eigen tempo doorlopen en je blijft toegang houden tot de wekelijkse LIVE Q&A sessies. Ook heb je onbeperkt toegang tot de video opnames. 

Voor wie is deze training zinvol?

Voor B2B marketeers, marketing managers, automation specialisten, content marketeers, growth hackers, campaign managers en leadgeneratie specialisten is de training uitermate zinvol. Seniority speelt geen rol, ik leer je op een hele andere manier te denken over het creëren van demand en dan daar vanuit leads te genereren. 

Kan mijn hele marketingteam meedoen ?

Absoluut! Maar ik geef ook InCompany trainingen. Dit heeft het voordeel dat ik mijn training volledig kan afstemmen op de uitdagingen die je momenteer ondervind binnen jouw bedrijf. 

Momenteel verzorg ik trainingen bij bv The Engagement Factory en The Talent Institute. 

Geïnteresseerd? Neem dan contact met mij op via aldo (at) aldowink.nl

Over Aldo

Het overbrengen van kennis is altijd een belangrijke drijfveer voor mij geweest. Anderen in hun kracht zetten en helpen zich te ontwikkelen geeft mij veel voldoening. 

In de afgelopen jaren heb ik:

  • 50 Marketing automation projecten uitgevoerd
  • 300 buyer persona interviews afgenomen
  • 80 B2B marketeers opgeleid

Ik woon in Spanje en hiken door de bergen van de Costa Blanca is mijn grote passie.

Aldo Wink 

Growth Mentor – Trainer  & Community Builder

Waarom deze Training?

Direct hoger rendement

We scheiden de low intent leads van de high intent leads en gaan testen wat wel en niet goed werkt.

Een nieuwe beweging

Door nu actie te ondernemen neem jij voorsprong op je concurrent. Maak je los van de massa.

Leer en groei

Leer met en van elkaar. Ook heb je rechtstreeks contact met Aldo en andere marketeers.

Connect met anderen

In deze groep ontmoet je andere marketeers en leer je van hun vragen en ervaringen. 

    Dit krijg je er ook bij:

L

8 leer modules + nieuw per 1-8 ABM!

L

Wekelijks Live Q&A - Stel al je vragen

L

Toegang tot alle video's

L

Handige templates

L

Toegang tot support van Aldo

L

1 jaar Community Pro membership

L

Klaar om direct in de praktijk van start te gaan

Training reviews

Het succes van je platform is het bewijs dat Demand Generation werkt, Aldo. Een half jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord, nu volg ik de training…

Edwin Vlems

Inbound Marketing Consultant, Comaxx

Ik heb afgelopen najaar de training bij Aldo mogen volgen. De inhoud van de training en de community bieden op zichzelf al meer dan genoeg waarde. Maar voor mij was het de begeleiding van Aldo die echt een heel groot verschil maakte en me hielp bij het ontwikkelen van mij visie. 💯 % een aanrader voor elke marketeer die zijn vak serieus neemt!

Peter Bronkhorst

Growth Marketeer, Gewoon Media

Ik heb het nog een beetje stil gehouden, maar stiekem volg ik deze training al 5 weken. Omdat ik nog niet klaar ben kan ik geen resultaten delen, maar de live-sessies zijn geweldig om Aldo te lenen om je eigen demand generation vragen voor te leggen.

Dit wist ik vooraf al, want dit werd mij ook al verteld vooraf door Peter en Edwin.

Wil je eerst eens proefdraaien? Kijk dan ook eens op de community:https://community.indemandb2b.nl/home

Denny van Veen

Marketing Manager, Kardex

Dark social, zero click content, ungated content, kelderende conversiepercentages… allemaal ontwikkelingen die ervoor zorgen dat we onze B2B tactieken moeten herzien. Tijd om uit een ander vaatje te tappen, bijv met demand generation. Oftewel, the story is the strategy, toch Aldo Wink? Ik ben enthousiast over deze cursus, en nóg enthousiaster over de InDemand community waar marketeers elkaar inspireren door DG écht in de praktijk te brengen. Aanrader!

Anja den Hartog

B2B Marketeer voor IT, Beyond Products

Wil je als marketeer ook leren om met demand generation aan de slag te gaan?

Dan kan je ik de training van Aldo Wink zeker aanbevelen. Een praktische training met een goed framework en opbouw, zodat je per module zelf stappen maakt.

Wat de training echt waardevol maakt is de community van 200+ marketeers die voor dezelfde uitdaging staan en ervaringen delen.

Hierin is Aldo de ervaren gids die je echt helpt om in de reis van demand generation een succes te maken!

Marc Ducardus

Managing Partner, Riviq

Ontvang het Demand Generation Certificaat

demand generation diploma

Checkout

Deze training krijgt van de deelnemers de allerhoogste waardering ⭐⭐⭐⭐

Werken bij de beste marketing teams?